Spellforce 2: Faith in Destiny

Spellforce2FaithinDestiny2

Spellforce 2: Faith in Destiny

Spellforce2FaithinDestiny

Yıllar sonra yeniden



Yapım klasik bir hikayeye sahip. Eo dünyası karışmıştır. Bir kahraman ortaya ıkar ki, o da biziz zaten. Kahraman hem kendi hem Eo’nun kaderini elinde tutar. Senaryoda ilerledik e ilgin sürprizler de yaşanabiliyor, ama ok arpıcı veya şaşırtıcı gelişmeler de değil bunlar. Hikayeyi ge ip oynanışa odaklanacak olursak, Faith in Destiny, önceki oyunlardaki temel mekaniğini aynen koruyor. RPG/RTS melez oynanışını değiştirmemiş. Önceki oyunları oynayan kullanıcılar bu konuda şikayet etmeyecektir. Kendi karakterimizi yaptıktan sonra oyunun dünyasında maceraya giriş yapıyoruz. TPS kamera a ısında RPG oyunu oynar gibi eşitli görevler alıp bunları yerine getiriyoruz. Görevler karışık değil, genel olarak diğer oyunlardan alıştığımız şekilde oyuna yedirilmiş. Normal bir RPG oyununda olduğu gibi level atlıyor, alışveriş yapıyor, farklı eşyalar düşürüyoruz. Karakter geliştirmede bir ok kombinasyon var. Karakter i in farklı beceriler ve büyü yetenekleri biraz daha arttırılmış ek paketle birlikte. Ama tabii asıl olay bunda olmuyor, en baştan belirttiğim gibi melez oynanış var oyunda.

Stratejiye ge tiğimiz anda ise yine klasik mekanikler devreye giriyor. Binalar kurup, birimler yapıyoruz. Faith in Destiny’nin strateji kısmı genel olarak eğlenceli ve tatminkar. A ık ası ok derinlemesine stratejik öğeler sunduğunu söyleyemem. Bunlara rağmen düşman yapay zekası başarısız kalabiliyor ki, aslında şöyle genel olarak düşmanların saldırdıkları veya geldikleri noktalar belirli. Bu yüzden bir süre sonra yapay zekaya karşı rahat a taktik geliştirebiliyorsunuz.

Spellforce2FaithinDestiny2

Faith in Destiny, ek paket olarak i eriğinde bazı yeniliklere sahip. Yeni düşmanlar, yeni birimler var. Bunlar eski oyunlara göre yapıma biraz daha eşitlilik katmış. Hatta seride bir ilk olarak ejderhaya binebiliyoruz. Bu durumun bizler a ısından artıları var. Ek paketle birlikte yeni Domination modu da var. Bu modda belirli stratejik kısımları elde tutmaya daha da kuvvetli olmaya alışıyoruz. Ne kadar ok stratejik kısım bizde olursa, o kadar daha iyi. Daha fazla gü , bizim i in daha fazla yıkıcı olmak demek. Skirmish ise klasik olarak karşı tarafı yok etmeye alıştığımız oyun modu. Bu modları multiplayer olarak diğer oyunculara karşı oynayabilir ya da yapay zekaya karşı oynayabilirsiniz. Ama daha önce belirttiğim gibi yapay zeka belirli bir planla geldiği i in bir süre sonra sıkıcı olabiliyor.

SpellForce devam ediyor



A ık ası uzun bir aradan sonra grafiklerden üst düzey bir görsellik beklememek gerekli. Görsellik üstünde biraz geliştirme yapılmasına rağmen, yaşlılığı belli oluyor. Buna rağmen grafikler oyunun atmosferini ekrana sunmayı başarıyor. Ancak oyunu oynarken bazı ilgin animasyon hatalarına denk geldim. Birbirinin i inden ge en modellemeler bile oldu. Sesler konusunda ise genel olarak fena iş ıkartılmamış. Efektler, seslendirmeler ve ses efektleri yeterli.



SpellForce 2: Faith in Destiny tek başına oynanabilen bir ek görev paketi. Önceki oyunlara ihtiya duymuyor. Her ne kadar yapım uzun süre bekletmiş olsa da, bunun bir artı yönü var. Oyun gayet düşük sistem ihtiyacı duyuyor. Sonuca gelirsek, eğer önceki SpellForce oyunlarını oynadıysanız Faith in Destiny sizleri tatmin edecektir. Oyunun hikaye modunun kısa olmadığını da belirteyim.

Leave a Comment